En tiedä mikä siinä on, mutta mulla on vähän väliä jotakin hukassa.
Tällä hetkellä päälimmäisenä tulee mieleen yks musta hame. Sitten yks Cupcake Cultin T-paita ottaa ja katoaa välillä jäljettömiin, vain löytyäkseen sitten sängyn/sohvan alta, tai nojatuolista (joka lähti tästä kämpästä jokin aika sitten, eipä katoa enää sinne, muahaha!)
Myös ne bikinit jotka ostin toissaviikonloppuna, olivat kateissa ennen kun ehdin kertaakaan käyttää niitä. Sitten löysin ne yhdestä keittiön kaapista. Herää vaan kysymys, että mitä helvettiä ne siellä teki??

Oon muutenkin ihan mahdoton hukkaamaan asioita. Aina olen laittamassa jonkun tavaran varmaan talteen ja sitten se varma talletuspaikka unohtuu ja käännän koko asunnon ympäri löytääkseni hukassa olevat asiat...

Haluisin postata tähä blogiin jonkun "tältä näyttää Shinyn koti"-postauksen, muttakun täällä on helvetti taas irti ja mä en millään jaksais siivota. Jos huom-... ei. Huomenna on autokoulun kakkosvaihe. Jospa siis keskiviikkona. Tänäänhän en ole ehtinyt kun on ollu hirveä kiire tehdä ei yhtään mitään. Täytyis myös järjestää hattuhylly. Ja vaihtaa lakanat. Ja pyykätä. Ja tiskata. Ja imuroida. TAAS!

Karvarullilla on karvanlähtöaika, harjasin meinaan molemmista niin paljon karvaa irti että niistä olis varmaan saanu kehrättyä lankaa niin paljon että niist ois saanu tumput. Olin ihan varma ettei Nelliin varsinkaan jää yhen yhtä karvaa kiinni, mut on se yhä vielävaan karvanen, ja VIELÄKIN irtoo!
 

Toivottavasti tällä viikolla on hyvä sää, niin on mielekkäämpää mennä töihin pyörällä.. ja varsinkin tulla sillä takasin sitten yhdentoista jälkeen.