Tai paremminkin osia kodista... Pitäs yhä edellee siivota, mut en kuollaksenikaa jaksa. Lauantaina sit. Tai huomenna aamulla. Pyykkän sentään!

Oon saanu kehystettyä tosi vähän mun seinille yhtään mitään, koska olen laiskapaska ja tarpeeks isot kehykset maksaa mansikoita. Mä meinaan tarvisin 4-5 semmosta taulunkehystä, jotka on kooltaan noin 100x70cm, ja hinnat pyörii noin kahen ja neljänkympin välissä....
Noh, jos tos kesätyörahoilla vähä sisustaisi. Tarkotus olis ostaa myös uus matto...

Harri
Mulla on siis tuo tuommoinen kolmen istuttava nahkalinnake.
Molemmissa sivuissa on mekanismi, josta saa jalkatuen pompsahtamaan esiin. Ja toi keskipaikan selkänoja nousee ylös ja sieltä saa alas MUKITELINEEN!
Sohvien Ferrari. Tykkään!
Olisin ottanu kuvan omastani, mutta sen toinen reuna on tällä hetkellä hautautunut vaatepinon alle, enkä jaksanu siirtää niitä mihinkään :'D 
 

taulut

Tuommoiset löytyy suoraan sohvan yläpuolelta. Tilasin ne www.komiksiblogi.vuodatus.net/ tämän blogin pitäjältä. :3
Tykkään noista ihan mielettömästi!
Koko noin A3.

kortit

Nuo A4-kehyksiin isketyt kortit on samaisen blogin pitäjältä tilattu.

Tolppa

Kissoilla on tommonen matala raapimishärpäke tuolla nurkassa, sen vieressä on vielä semmonen koko huoneen korkunen tolppa missä on muutama taso, joita pitkin hypellä. Ylimmäinen taso on semmonen et se on vähän ku riippumatto, ja noi karvaperseet välillä tappelee siitä että kumpi siellä saa rötvätä... Viereiseltä hyllyltä tosin löytyy tyyny, jonka päällä häviäjä sitten yleensä köllöttelee.
Läpä on nyt tosin välillä rötvänny tuolla putkessa. :3