Mulla on kaksi kissaa, jotka harkitsen tällä hetkellä antavani pois... Musta vaan tuntuu ettei mulla ole tarjota niille sitä aikaa ja huomiota, mitä ne tarvitsisi. Mä käyn kuitenkin koulun ohessa töissä, painan koko kesän vuorotyötä ja oon melkein kaikki viikonloput poissa kotoa.
Ongelma muodostuu vaan siitä, kun en halua antaa noita kenelle tahansa... Ja haluaisin kuulla seuraavalta omistajalta aina välillä että mitä niille kuuluu ja käydä kattomassa jne...
Sillon kun noi karvaturvat on ihania, ne on niin ihania ettei mitään rajaa. Kääntöpuoli on se, että sillon kun ne on riesoja, ne on niin riesoja että mä en jaksa... 
Mä oletan että niillä on tylsää himassa keskenään, kun ne tunkee vaatekaappiin ja Nelli menee hattuhyllyyn ja tonkii kaikki laatikot mitkä se saa auki ja syö vielä kaupan päälle kaiken mikä on vähänkään narumaista... Ja Läpä rouskuttaa kaiken muovipussimaisen jos vaan tassuihinsa saa... :| Lisäks ne tappelee nykyään ihan hiivatisti keskenään... Leluja on vaikka millä mitalla, muttakun eihän niillä nyt voi yksin leikkiä... (Läpä riepottaa niitä sorsia, mut Nelli ei leiki jossei sitä leikitä....)

Tällä erää tuntuu etten mä jaksa noiden kanssa... ;(

Läpä   Nelli